RETURNARE PRODUSE

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

10Mall.ro va inapoia contravaloarea produsului in cel mai scurt timp posibil de la receptionarea acestuia. Produsul poate fi returnat doar prin curier rapid.

10Mall.ro  va face rambursarea prin transfer bancar, in contul IBAN notat de client pe factura de achizitie. Rambursarea se face doar pentru valorea produsului, nu si pentru valoarea taxei de transport.

Definitia contractului de vanzare (art. 2.5): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Din motive de igienă, urmatoarele produse: aparate de curatare puncte negre, centuri de electrostimulare, costume de slabit, centuri de slabit, costume de baie și, în general, orice fel de produse care pot afecta igiena personală, NU se pot returna.

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca va ganditi sa returnati un produs, va rugam să luati aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o intr-un magazin fizic, nu pentru a va oferi 30 de zile de utilizare gratuita.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite s-o faca intr-un magazin fizic.

Aceste dispozitii se aplica conform OUG 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din OUG 130/2000. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

COMPLETATI FORMULARUL DE RETURNARE

PASII DE RETUR:

1. Completati formularul de retur.

2. Ambalati produsul exact cum l-ati primit in cutia sa, alaturi de toate accesoriile ce l-au insotit (daca este cazul) si o copie a facturii pe care sa notati contul IBAN (bancar), in care sa va inapoiem contravaloarea produsului, dar si numele beneficiarului, apoi adaugati produsul intr-o punga de curier sau cutie de carton pentru a nu strica ambalajul acestuia. Pentru produsele trimise necorespunzator se va percepe o taxa de deterioarare a ambalajului. Nu trimiteti colete prin posta romana.

 

3. Noi vom trimite un curier la adresa comunicata de dvs pentru a va ridica produsul, fara sa fie necesar sa achitati taxele de transport.

4. O sa va contactam in cel mai scurt timp de la primirea formularului de retur transmis de dvs.

Coșul tău
0